Töltőállomás-hálózatot épít Kínában a Tesla
A Tesla több százmillió dollárt készül töltőállomások kiépítésére fordítani Kínában.
A Tesla több százmillió dollárt készül töltőállomások kiépítésére fordítani Kínában.
A könnyűszerkezetes busz - Lego módjára - tettszőleges méretben készülhet.
Egy 560 lóerős, V8-as motorral hajtott sporlimuzin mellett igazán vállalható kompromisszum az elektromos városi kisautó.
Először láthatjuk és hallhatjuk belsőkamerás felvételen, ahogy a bajor hibrid sportautó gyorsul.
Adókedvezményekkel és támogatással erősítené a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) az elektromos autók elterjedését Magyarországon. A Jedlik Ányosról elnevezett intézkedéscsomagon már dolgoznak a minisztériumban – jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter csütörtökön.
A midibusz egy feltöltéssel háromszáz kilométert tud megtenni.
Kína legnagyobb autóalkatrész-gyártója vásárolja fel a csődbe jutott, elektromos sportautókat gyártó amerikai Fisker céget. A cég eddigi egyetlen modellje a Karma, a nevéhez nem méltón eddig leginkább csak balszerencsét hozott.
Egy magyar fiatalember mozgássérülteknek fejlesztett ki egy újfajta elektromos autót, de itthon nem talált rá befektetőket. Egy amerikai ügyvédnek viszont megtetszett a dolog, és most ott indul a villanyautó sorozatgyártása. Még Barack Obama is rajong a mini autóért.
A részvénypiac visszaigazolja, hogy a Tesla-sztori nemhogy nem ért véget az S modell sikerével, hanem könnyen lehet, hogy az csak a kapukat nyitja a cég előtt még nagyobbra. A Portfólió összeszedte az okokat.
Az ingolstadtiak egy teljesen elektromos SUV-vel teremtenének direkt konkurenciát az amerikai márkának.
A bajorokon kívül kevesen gondolták volna korábban, hogy az i3 ekkora siker lesz.
Nem bővíti a BMW német autógyártó elektromosautó-kínálatát. A BMW-nek pillanatnyilag kétféle elektromos autója van, de a gyártó egyik vezetője szerint addig nem mutatnak be harmadik modellt, míg nem mérik fel jobban a keresletet.
A Volkswagen e-up! túl csendes, ahhoz, hogy felfigyeljenek rá, ezért egy beatboxost ültettek a hátsó ülésre, aki gondoskodott a zenei aláfestésről.
Nem csak a személykocsik világában téma az elektromos és a hibridhajtás. A teherszállítás is foglalkozik az üggyel, és van jó pár már munkába fogható tiszta hajtásláncú teherautó.
Van, aki emlékszik egyetlen Tesla reklámra is? Ha nem, nem véletlenül.
A Local Motors online közössége tervei alapján, mérnök és gyártói tapasztalatokkal rendelkező felhasználói segítségével létrehoz egy autót egy technológiai fesztiválon.
Panaszáradatot zúdítottak a norvégok a Teslára, ugyanis az elektromos autók zászlóshajójának számító Modell S nehezen bírja a kemény északi tél megpróbáltatásait.
Piaci áron ma 700-800 forintba kerül 100 kilométer megtételéhez elég villamos energia. Egy feltöltéssel általában 400-500 kilométer tehető meg.
A téli autózás végképp nem való a tisztán elektromos rendszerrel üzemelő autóknak. Az Auto Bild német lap csinált egy téli tesztet a manapság elérhető legnépszerűbb villanyautókkal. Összegezve az eredményt: minden csak nem „cool”.
Kizárta az elektromos autókat gyártó kaliforniai Tesla cég vezére, hogy visszahívnák a Model S típusokat amiatt, hogy az elmúlt nem egészen hat hétben három autó is kigyulladt baleset következtében.